Кога снимаат филмови, луѓето црпат инспирација од реалниот свет. Но, понекогаш, работите што се појавуваат на екраните влијаат на гледачите и ги тераат да ги променат нивните и вкусовите. Понекогаш, таков ефект е добар маркетиншки потег што помага да се поттикне одреден производ. Но, често, креаторите на филмови навистина се изненадени од однесувањето на јавноста.

Ние решивме да откриеме кои работи станаа исклучително популарни откако беа снимени одредени филмови и серии.

Марија Антоанета повторно го направи популарен францускиот макаронс.

Се верува дека рецептот за овој десерт во Франција го донела Катерина де Медичи. Колачињата отсекогаш биле популарни во нивната татковина, но Марија Антоанета на Софија Копола ги направи популарни ширум светот. Откако Кирстен Данст беше видена како ги јаде десертите со различна боја во филмот, се разгоре интересот за макаронс колачињата. Се појавија многу пекари кои почнаа да ги прават и продаваат. Данст дури се пошегува дека таа и Копола требало да инвестираат во овој бизнис веднаш по објавувањето на филмот.

Скарлет Јохансон ги инспирираше жените да ја офарбаат косата црвено.

Иако „Black Widow“ доби прилично мешани критики, неговото објавување предизвика голем интерес за црвената коса. Една онлајн продавница за продажба на производи за убавина објави дека се зголемила продажбата на боја за коса во оваа боја. Интересното е што Јохансон изгледаше онака како што секогаш изгледа во оваа франшиза. Можеби причината за возбудата беше затоа што луѓето го чекаа објавувањето на филмот неколку години.

„Italian Job“ ја зголеми продажбата на Mini Cooper.

Продуцентите на „Italian Job“ не беа многу задоволни од тоа како изгледаше филмот. Но, BMW беа навистина задоволни. Продажбата на нивните автомобили се зголеми за 20% по објавувањето на филмот. И верувале или не, компанијата не потрошила ни пара за нивно промовирање.

Кери Бредшо ги направи ланчињата со имиња популарен тренд.

Овие ѓердани беа доста популарни меѓу тинејџерките во 80-тите. Но, кога главниот лик на „Сексот и градот“ се појави на екранот со едно, тие повторно станаа тренд. Таквите ѓердани сè уште се популарни кај жените од различни возрасти.

Роки влијаеше на модерниот изглед на борењето.

Филмот на Силвестер Сталоне не го промени само жанрот на спортска драма, туку и текот на борењето. Борците почнаа да избираат кои песни ќе се пуштаат кога ќе влезат во рингот. И после секое шоу, се свири одредена мелодија,  исто како во филмот.

Дневникот на Бриџит Џонс ја создаде традицијата да се јаде сладолед пред телевизор.

Генерацијата која порасна гледајќи го„ Дневникот на Бриџит Џонс“ навистина сака сладолед. Ако времето е лошо и не можете да излезете надвор на прошетка, можете само да седнете пред телевизорот со голема порција сладолед.