Едни од главните елементи на сите историски филмови се светлите и привлечни костими. Огромни фустани украсени со скапоцени камења, софистицирани фризури и прекрасен накит изгледаат волшебно на екранот. Но, понекогаш филмаџиите се занесуваат и грешат кога создаваат костими.

Внимателно изгледавме неколку познати филмови и откривме дека некои историски костими не одговараат на нивната ера.

Кралицата Марија одеднаш сака пирсинг

Филмот „Мери Кралицата на Шкотите“ ја раскажува приказната за комплицираната врска помеѓу кралицата Елизабета I и Мери Стјуарт. Таму актерката носи различен накит. На пример, таа има 5 обетки на десното уво. И покрај тоа што постојат документирани докази за фактот дека дамите од 16- век носеле по неколку обетки на едното уво, никогаш не било споменато дека Мери Стјуарт го следела овој моден тренд. Затоа овој стил изгледа премногу модерно за 16 век.

На Ана Павловна Шерер и недостасува ракав

Епскиот роман „Војна и мир“ се случува на почетокот на 19 век. Но, фустанот што го гледаме на Ана Павловна Шерер тешко дека би можел да постои порано од 1950-тите. Фустанот со едно рамо не одговара на модата од таа ера.

Ниту една дама не би се осмелила да излезе облечена во фустан со голи раменици во 16 век.

Во 16 век, дамите секогаш носеле постава под фустанот, а делови од неа биле видливи. Сепак, овој елемент на облеката постојано се занемарува во ТВ серијата „The Tudors“. На пример, Габриел Анвар се појавува на екранот во светла облека без постава. Во тие денови, деколтето било во форма на квадрат, а фустанот се состоел од неколку делови. Затоа, невозможно е да се замисли жена од таа ера облечена во фустан со голи раменици.

Само императорот можел да носи виолетова боја во антички Рим.

Настаните на филмот „Помпеја“ се случуваат во 1 век од нашата ера. Во тие денови, само императорот можел да носи пурпурна облека. Секоја друга личност што ќе се осмелела да ја носи оваа боја можела да се соочи со жестока казна. Затоа, кога сенаторот Корвус ќе се појави на екранот во оваа облека, може неволно да почнете да се грижите за неговата иднина. Не само што тој самиот носи виолетова облека, туку и неговите војници се облечени во виолетово.

Немало светли бои како оваа во 18 век.

Историскиот филм „Збогум, моја кралица“ го прикажува животот во францускиот двор кон крајот на 18 век. Дамите таму носат различни шарени облеки. Вирџини Ледоен, на пример, се појавува на екранот во овој зелен фустан. Во минатите векови, ткаенините можеле да се бојат во различни бои, се разбира. Но, било речиси невозможно да се постигне толку богата нијанса. Обично, боите биле пастелни и избледени.

Овој фустан со чипка изгледа премногу храбро за 18 век.

Креаторите на филмот „Љубов и пријателство“ пристапија кон изборот на костими на многу одговорен начин. Поголемиот дел од облеките се во склад со таа ера, а ги одразуваат и промените што се случуваат кај главниот лик. Сепак, костимографите и овде покажаа малку имагинација. Во тие денови, фустаните никогаш не биле украсени со чипка.

Никогаш не постоел оклоп за бремени жени.

Серијата „Шпанска принцеза“ ја раскажува приказната за животот на Катерина од Арагон, која стана првата сопруга на Хенри VIII. Во една од епизодите, кралицата е принудена да ја брани својата нова татковина со свои раце и за тоа облекува оклоп. Сосема е можно дами да воделе воени кампањи и да учествуваат во битки. Но, нема сигурни докази дека постоел специјалн оклоп кој бил изработен за жени во средниот век. Градната плоча што ги следи облините на женското тело може да биде  опасна. Главната задача на оклопот е да ги одврати ударите на мечот, кој треба да се лизне од металот. Употребата на овој оклоп што го носи Катерина од Арагон во филмот може да доведе до  сигурна смрт..