Создавањето филм е долг и многу тежок процес. Ниту најголемите љубители на филмот не знаат за сите сложености на овој креативен процес. На пример, дали некогаш сте размислувале зошто филмските трејлери се исполнети со спојлери? Зошто креаторите на филмовите ги даваат своите тајни пред премиерата? Се заинтересиравме за оваа тема и најдовме многу други интересни одговори на прашањата што ги мачат љубителите на филмот.

  • Постојат неколку комплети облека за филмови во случај да се уништат или извалкаат. Исто така, дополнителна облека е потребна за дублери. Патем, понекогаш, актерите носат свои лични предмети на сетот. И не е важно колку се славни. На пример, поголемиот дел од облеката што ја носеше Братот во „Големиот Лебовски“ му припаѓаше на самиот Џеф Бриџис.

  • Кога треба да снимаат сцена со ампутирани екстремитети, актерите носат зелени чорапи на екстремитетите, а потоа тие делови се бришат во постпродукцијата.
  • На сцените со музика честопати се додава звук во постпродукцијата. Во процесот на снимање, тие користат многу камери и невозможно е да се уредува материјалот, така што звукот е совршен. Исто така, секој дополнителен шум на снимањето ќе биде проблем, особено ако има линии на дијалог помеѓу ликовите.

  • Премногу е ризично да се потпреме на временските прогнози при снимање филмови. Ова е причината зошто специјалните ефекти влегуваат во игра за да создадат време што му треба на филмот.
  • Дождот се прави со вода која прска од екстремни височини од црева поврзани со пожарни хидранти.

  • Снегот е направен од хартија или пластика. Понекогаш, тие користат производи на база на сапун ставени во специјална машина што го претвора производот во снегулки.
  • Со цел да се имитира магла, често се користат хемикалии. Мешањето на сув мраз и вода е брз начин да се направи магла.
  • Двојниците-каскадери не мора да изгледаат како актерите. Освен што прават многу опасни акробации, тие често се ангажираат со цел да прикажат дел од телото на некој актер или затоа што имаат некои уникатни вештини. На пример, во познатата сцена каде што Џек ја црта Роуз, раката за цртање не е на Ди Каприо, туку всушност на Џејмс Камерон, режисерот на филмот, кој исто така е талентиран уметник.

  • Сите дополнителни фотоапарати или телефони се забранети на сет. Ова е направено со цел да се избегнат какви било протекувања во врска со заплетот пред излегувањето на филмот.
  • Дали некогаш сте забележале дека актерите на екранот изгледаат далеку попривлечно отколку во реалниот живот? Има едно едноставно објаснување за ова: дигитално ретуширање. Тоа е скапа технологија и се користи само во високобуџетни филмови. Професионалците ги отстрануваат брчките и мозолчињата од лицата на актерите, им го прават носот помал и ги прават нозете подолги.

  • Љубителите на филмот сè уште размислуваат за долгите нозе што ѝ припаѓаа на Маргот Роби во „Волкот од Волстрит“. Многу луѓе мислат дека нејзиното тело било изменето. Но, нема официјални коментари од креаторите на филмот, па останува да претпоставиме.

  • За време на процесот на снимање, шминката на актерите треба често да се менува. Но, за време на некои сцени, шминкерите едноставно не можат да бидат во нивна близина. Во овие ситуации, актерите треба сами да ја поправат својата шминка. Тие имаат комплет салфетки, пудра и кармин.

  • Со цел да се зголеми нивната висина, некои актери носат чевли на платформа. Роберт Де Ниро ги носеше овие чевли за време на снимањето на „Ирецот“, како и Даниел Крег во „Quantum of Solace “ за да биде висок како Џема Артертон.