Од време на време, добро е да гледате филм на Дизни и, барем на кратко, да останете во волшебен свет. Но штом филмот заврши, се враќаме во реалноста. Со романтичните филмови ситуацијата е слична, бурен почеток, некој плаче и на крај сите сите живеат среќно до крајот на животот. Неколку студии покажуваат дека овие митови може да го намалат задоволството во нашата врска.

Ние сакаме да ги разбиеме тие митови за да се осигураме дека вашиот љубовен живот не е под влијание на некој од нив.

Еден поглед е доволен.

„Љубов на прв поглед“ е многу погодна работа за креаторите на филмови ако размислите за фактот дека заштедува многу време. Но во реалноста, иако можете да најдете некој што ви е привлечен на прв поглед, градењето на значајна врска дефинитивно одзема повеќе време.

 Кавгите значат дека вашата љубов е страсна.

Според филмските професионалци, понекогаш во филмовите се користат гласни кавги меѓу ликовите за да се нагласи конфликтот. Да не се согласувате е сосема нормално, но врескање колку што ве држи гласот, кршење работи или опасно возење може да биде знак на проблеми со контролата на гневот, а не љубов.

Принцот на бел коњ ќе дојде да ве спаси.

Наоѓањето партнер во филмовите честопати е претставено  како нешто што може да ги реши сите ваши проблеми. Многу пати сме виделе сцена од богат маж кој доаѓа „да ја спаси“ жената и да живеат среќно до крајот на животот, но во реалноста не е така. Всушност, една студија покажа дека да се биде сингл остава повеќе време за социјални интеракции, а тоа ги прави луѓето посреќни.

Нема нешто што вистинската љубов не може да ја поправи.

На сите ни е кажано дека е можно да ја смениме личноста што ја сакаме, дури и ако нивното однесување е алармантно. Проекцијата на нашите желби врз животниот стил на другите луѓе е вид на пасивно-агресивно кршење на границите, за кое нема место во здрава врска.

Треба да глумите незаинтересирани.

Ова однесување не само што му покажува на лицето што ви се допаѓа дека не сте заинтересирани, туку исто така е против правилото „не значи не“. Ова го охрабрува вознемирувањето, што во филмовите обично се прикажува како нешто романтично, но во реалноста е застражувачко.