Гламурозна бизнисменка откри како изградила модна империја вредна неверојатни 47 милиони долари додека две години ја криела од своето семејство.

Кога основачот на „Showpo“ Џејн Лу започнала да продава облека од гаражата на нејзините родители во Балмен во 2010 година, тие мислеле дека таа ја унапредува својата корпоративна кариера во финансиската фирма Big Four, Ernst & Young (сега EY Австралија).

Единственото дете на кинеските мигранти Квини (61) и Френк Лу (67) ги исполнила нивните желби со обука за сметководител, но била преплашена да им каже дека се откажала од струката за време на глобалната финансиска криза за да се „испроба“ во малопродажбата на интернет.

„Секој ден го облекував мојот костум. Одев во градот со автобус и ја носев празната торба за лаптоп…Дефинитивно тогаш многу ги преиспитував моите животни одлуки. Но, немаше враќање назад“, изјави 35-годишната Џејн .

Џејн се појавува на австралиската листа на најбогати претприемачи секоја година од нејзиното деби во 2017 година, а овогодинешниот износ на нејзиното богатство се проценува на 47 милиони долари.

Откако го лансираше својот бренд пред 11 години, паметната претприемачка им ја исплатила хипотеката на своите родители и им купила автомобил, иако не можела да им објасни дека заминала од сигурна, добро платена работа.

„Се сеќавам дека со часови гледав во табелите. Го имав овој момент на сознание дека потрошив три часа. Бев три часа поблиску до смртта и мојот живот не се подобри“, изјави таа за нејзината одлука да се откаже.

„Помислив дека не можам да го правам ова до крајот на мојот живот, никогаш нема да бидам добар сметководител“.

Џејн рече дека на крајот им кажала на своите родители дека се откажала од сметководството, две години откако таа навистина го сторила тоа.

„Тие беа шокирани“, рече таа. „Не можеа да поверуваат, немаме некој во фамилија што е претприемач“.

Кога една пријателка и предложила да започнат бизнис со продажба на облека во 2010 година, таа ја испразнила кредитната картичка, купила акции и го преселила бизнисот во гаражата на нејзините родители.

Но, кога старт-апот пропаднал и нејзиниот деловен партнер се повлекол, Џејн се исплашила дека донела погрешна одлука.

И покрај недостатокот на искуство, таа имала чувство дека иднината на модата лежи помалку во тули и малтер, а повеќе на интернет.

„Губевме време со купишта  облека, ги стававме и ги симнувавме од рафтовите секој ден тоа беше многу мачна рачна работа“, се сеќава таа. „Ако бизнис моделот не функционира, ниту една страст не функционира“.

Исплашена, но одлучна, таа направила илјадници фотографии од облеката што сè уште била оставена во гаражата и ги постави на веб-страница, која седум години подоцна ќе биде прогласена за најдобра австралиска онлајн продавница.

Но, продажбата била бавна, „можеби еден или два артикли на ден“, а по шест месеци, Џејн почнала повторно да чувствува дека направила голема грешка, се додека не нашла инспирација.

„Се чувствував обесхрабрено. Една вечер лежев на каучот и  гледав „America’s Next Top Model“ и имаше сегмент каде што можеш да гласаш за омилената девојка. Мислев, „ова е лесен начин да се добие внимание“.

Тој момент Џејн добила идеја да започне натпревар „Лицето на Showpo“ на Фејсбук, каде што младите жени ги замолуваат своите пријатели да гласаат за нив со посета на официјалната страница на брендот.

Во период од еден месец, „Showpo“ скокна  од 3.000 до 20.000 следбеници во време кога малку бизниси за е-трговија имаат публика со таква големина.

„Имаше неверојатен ефект и ме натера да сфатам колку моќни се социјалните мрежи“, рече Џејн.

До 2012 година, Џејн се преселила од гаражата на нејзините родители во магацин каде што се фокусирала на набавка на поширок спектар на стилови во понуда со поголема големина. „Showpo“ беше една од првите австралиски веб-страни за облека со големини од s до xxxl.

Таа верува дека посветеноста на различноста и инклузивноста и помогнале се издвојува од другите на пазарот.

„Отсекогаш сме се труделе да продаваме с*кси облека во сите големини. Сè уште сме горди на тоа“, додаде таа.