Потребни ви е само 5 минути секојдневно, за да го трансформирате вашето тело. Постои еден многу лесен метод кој влије врз вашите стомачни мускули, ги зацврстува длабоко, а воедно, ги масира и внатрешните органи.

Вежбата е создадена од индиските професионалци за јога, во соработка со современите бодибилдери.

Оние кои практикуваат јога, ја нарекуваат „Удијана Бандаха“, додека пак, меѓу фитнес тренерите е позната како „Стомачниот вакуум“.

Правењето на вежбата на дневна база:

  • Помага да се обликуваат мускулите и ја прави половината потенка
  • Ја подобрува дигестијата
  • Придонесува за подобро држење на телото
  • Ја ублажува болката во грбот
  • Ги решава проблемите предизвикани од нередовната столица

Подобро е вежбата да се избегнува, во случај на:

  • Бременост
  • Менструација
  • Гастроинтестинални болести
  • Прекумерена тежина
  • Состојба по породување или по операција

Како функционира вежбата?

Класичните стомачни вежби придонесуваат за формирање на познатите мускулни плочки. Вакуум вежбата е една од ретките која влијае многу подлабоко на мускулите. Ги лоцира мускулите под стомачната површина, кои се одговорни за задржувањето на стомакот.

Како да ја направите Вакуум вежбата?

За изведување на оваа вежба, не ви се потребни никакви посебни тренинзи, ниту опрема. Сè што ви е потребно е доволно енергија и празен стомак. Најдобро е оваа вежба да ја направите, не порано од 2-3 часа пред вашиот прв оброк во денот.

Подобро е да започнете со задржување на здивот околу 15 секунди и постепено тоа време да го зголемите на 60 секунди. Вкупно, ќе имате 3-5 повторувања.

Важно е да обратите внимание на вашата состојба: Не го правете вакуумот, доколку не сакате, се почувствувате лошо или пак, искусите стомачни болки.

Чекор 1:

Почетната положба: Застанете исправено, со стапалата оддалечени на растојание како рамената. Рацете потпрете ги на бутовите и опуштете го стомакот.

Чекор 2:

Земете неколку длабоки здивови, дишете преку носот, издишете преку устата. Потоа повторете го овој начин на вдишување и издишување.

Чекор 3:

Наведнете ја главата, а со тоа и самата брада, кон градниот кош. Соберете го стомакот, како да сакате да го сокриете позади вашите ребра.

Чекор 4:

Задржете го здивот 15-60 секунди, собирајќи го стомакот најмногу што можете.

Чекор 5:

Издишете, опуштете ги стомачните и кренете ја брадата. Направете го тоа полека, без нагли движења, за да спречите појава на вртоглавици.

Чекор 6:

Повторно земете длабок здив и повторете ја вежбата.

За оние кои сакаат да отидат чекор подалеку

  • Вакуум вежбата исто така може да се изведе и во лежечка положба, седејќи или пак, можете да се потрпете и само на вашите колена.
  • Откако сте ги научиле основите на вежбата, можете да започнете со изведување и на некои посложени чекори. Кога го задржувате здивот, обидете се вашите стомачни да ги движите во вид на брановидни движења. Потоа, обидете се стомачните мускули да ги истакнете напред, задржете така неколку секунди, а потоа опуштете ги и вратете се во првобитната положба.

View this post on Instagram

Доброе утро ☀️ . Вы во сколько просыпаетесь? Я в 6:30 🕡 но проснуться то я проснулась, а вот сбодрится мне помогает мой ежедневный ритуал – вакуум! . Лучшее время, чтобы делать «вакуум» – утром на пустой желудок. ✅ займите исходное положение; ✅ сделайте глубокий вдох через нос; ✅ резко выдохните через рот и задержите дыхание, одновременно с выдохом сильно втяните живот, как будто хотите прижать пупок к пояснице; ✅ задержитесь в таком положении на 15 секунд, сделайте пару вдохов-выдохов и повторите упражнение снова. Каждый раз задерживайте дыхание всё дольше, начав с 15, доведите до 60 секунд. . Что мы получим от выполнения данного упражнения❓❓❓ ✔️ узкую талию и плоский живот; ✔️ подтянется низ живота; ✔️ хорошая осанка; ✔️сжигание висцерального жира, который находится вокруг наших внутренних органах – он опасен для здоровья, если превышает норму 20%. ✔️ подтянутся внутренние органы и вернутся на место, особенно это полезно рожавшим женщинам. . Противопоказания: ❌ Обострение хронических заболеваний брюшной и тазовой области, ❌ гастритах, язвах желудка и 12ти перстной кишки, колитах, дисбактериозе, панкреатите, ❌ заболеваниях желчевыводящих путей, ❌ грыже пищеводного отверстия диафрагмы, ❌ сердечной недостаточности и некомпенсированных пороках сердца, ишемической болезни, тромбозе, ❌ упражнение запрещено в течение 6 месяцев после любых операций в брюшине и тазовой области ❌ нельзя выполнять упражнение при менструации и беременности! ⚠️ ⚠️ ⚠️ ⚠️ ⚠️ Вне стадии обострения заболеваний таза и брюшной полости — выполнять упражнение нужно очень аккуратно. Если вы чувствуете боль и дискомфорт — упражнение лучше не выполнять ☝🏻 . #вакуумживота #вакуум #absgirl #absworkoutvideo #absgirls #вакуумживота🙈 #подтянутыйживот #подтянутыйживотик #сушкателадлядевушек #сушкатела #сушкамам #прессуха #пресскачай

A post shared by 👩‍🦳 Katunina ludmila 🌟🦂 (@ludik_katunina) on

Веќе летото е на самиот праг, па вежбата може да ја направите уште денес. Не заборавајте дека клучот до успехот е нејзиното повторување секој ден.