9 скриени детали во познатите слики кои дури и експертите за уметност не ги забележуваат на прв поглед

Многу уметнички ремек-дела кријат мистериозни приказни. Без оглед на тоа колку истражувачите темелно ги проучуваат сликите, секогаш има некој друг важен детаљ што тие го откриваат што може да го промени значењето на целата слика.

Се послуживме со лупа и неколку енциклопедии за уметност за ги истражиме сликите на познати уметници.

Љубовниот триаголник од 17 век

Класичниот портрет од 17 век крие интересна љубовна приказна, ова е заклучокот што го донесоа научниците од Кембриџ откако го анализираа портретот на Изабела Брант од Ентони ван Дајк. Уметникот одлучил да наслика портрет на сопругата на неговиот ментор како подарок, но други истражувачи мислат дека Рубенс, кој му бил ментор, никогаш не ја добил сликата бидејќи Ван Дајк ја чувал. Мистериозната фигура во позадина е навестување дека Изабела Брант и Ентони Ван Дајк имале љубовна врска. Значи, овој детал покажува дека таа веројатно имала љубовник. Освен тоа, позицијата на Изабела лево од гледачот е спротивна на традицијата бидејќи тоа била позиција за сопругот, а не за сопругата. Ван Дајк можеби се обидел симболично да го уништи бракот на Рубенс.

Мајмунот како симбол на карактерот

Фрида Кало често цртала мали мајмуни покрај себе. И имала причина: таа се обидувала да ја истакне моќта и нејзината страст за мексиканската историја и култура. Работата е што во културата на Ацтеките, мајмуните биле симбол на плодноста, познати по својата дрскост и љубов кон танцот и уметноста.

Духови на сликите на Модилјани

Портретот на мистериозната Антонија создаден од Амедео Модиљани го привлекува нашето внимание, и не само затоа што е многу мрачен. Истражувачите откриле дека има слики од човечки лица скриени на неочекувани места.

Со инфрацрвената светлина, можете да изброите најмалку 4 „духови“. Најверојатно, Модиљани го користел платното неколку пати.

„Идентични“ конзерви супа

Конзервите супа на Кембел е едно од најпознатите дела на Енди Ворхол, каде идејата е повторување на истата слика одново и одново. Ворхол намерно ја направил неоригинална. Неговата слика ја имитира униформираната и повторувачка форма на најпознатите реклами. И покрај тоа што лименките за супа изгледаат идентични, уметникот сепак додал некои разлики. Ако погледнете внимателно, ќе видите дека дизајните на налепниците може да бидат различни на различни лименки. Значи, неговиот индивидуален стил сè уште е присутен во сликата.

2 слики во 1

Сликите под рендген понекогаш доведуваат до многу неочекувани откритија. На пример, во оваа слика на трева од Винсент ван Гог, всушност има портрет на селанец под неа.

Тајната на оваа слика е што уметникот често сликал над неговите претходни дела. Според експертите, околу 1/3 од неговите рани дела биле пресликани.

Избледен портрет

Реноар бил толку среќен со својот портрет на Мадам Леон Клаписон што избрал да биде изложен во 1883 година. А дури подоцна, кога истражувачите решиле да ја отстранат рамката, виделе дека делот од платното скриен зад рамката има различни бои.

Оваа разлика во боите ја родила теоријата дека бледите бои на сликата биле всушност светли кога Реноар првично ги користел. Тие само избледеле со текот на времето.

Скриените детали на Моне

Вистерија од Клод Моне е веројатно последната тајна на големиот уметник. Кога реставраторите ја подготвувале сликата за изложба, нашле детали на сликата за која мислеле дека Моне ги додал за да покрие нешто. Така ја снимиле сликата со рендген.

Се испостави дека има уште една слика под Вистерија на која се прикажани  лилјани по кои бил доста популарен во минатото.

Невидливо мастило

Една од сликите на Жан Мишел Баскија е наречена „Без наслов“ (1981)

Американскиот уметник Жан-Мишел Баскија често експериментирал со своите слики и оставал многу тајни детали на платното. Така, за време на еден тест за автентичност, експертите за уметност пронајдоа невидливо мастило на слика.

Сега, експертите им препорачуваат на другите сопственици на сликите на Баскијат да ги скенираат и да најдат други скриени детали.

Тегла како главен модел на Анри Матис

Тегла е главната ѕвезда на Анри Матис. Работата е во тоа што тој ги сликал истите работи кога работел на своите слики. Така, теглата што првпат се појавила на неговите слики во 1917 година подоцна била пронајдена во неговите дела од 1930-тите.

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *